Odpowiedzi na pytania
Najczęściej zadawane pytania
Prawdopodobnie w Twoim koszyku znajdują się produkty świeże, które nie mogą być wysłane Paczkomatem, ze względu na zbyt duże ryzyko zepsucia się w trakcie transportu.
Może być to wywołane dwoma czynnikami. Twoje zamówienie nie przekroczyło kwoty 100zł (jest to minimalna kwota dla dostawy lokalnej) lub/i zawiera produkty świeże, których nie wysyłamy do Paczkomatów.
Taka sytuacja może wystąpić w sytuacji, gdy w zamówieniu znajdują się produkty świeże, ale mieszkasz poza zasięgiem Dostaw Lokalnych, które ograniczają się do takich dzielnic Warszawy, jak: Śródmieście, Mokotów, Ochota, Wola, Żoliborz, Praga Północ i Praga Południe, Wilanów.
Szczegóły dotyczące Dostawy Lokalnej są każdorazowo ustalane telefonicznie z obsługą sklepu. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą niezwłocznie po odbiorze zamówienia i ustali najszybszy możliwy termin dostawy. Realizacja takiego zamówienia trwa zwykle nie dłużej niż 3 dni robocze.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami
Nasza obsługa klienta jest dostępna w godzinach: 10:00 – 21:00, 7 dni w tygodniu – tel.: 887 961 781; pijalnia@darynatury.pl.