Twój koszyk

Darmowa dostawa od 300 zł

Obsługa klienta – tel.: 887 961 781

Odpowiedzi na pytania

Najczęściej zadawane pytania

Prawdopodobnie w Twoim koszyku znajdują się produkty świeże, które nie mogą być wysłane Paczkomatem, ze względu na zbyt duże ryzyko zepsucia się w trakcie transportu.

Może być to wywołane dwoma czynnikami. Twoje zamówienie nie przekroczyło kwoty 100zł (jest to minimalna kwota dla dostawy lokalnej) lub/i zawiera produkty świeże, których nie wysyłamy do Paczkomatów. 

Taka sytuacja może wystąpić w sytuacji, gdy w zamówieniu znajdują się produkty świeże, ale mieszkasz poza zasięgiem Dostaw Lokalnych, które ograniczają się do takich dzielnic Warszawy, jak: Śródmieście, Mokotów, Ochota, Wola, Żoliborz, Praga Północ i Praga Południe, Wilanów.

Szczegóły dotyczące Dostawy Lokalnej są każdorazowo ustalane telefonicznie z obsługą sklepu. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą niezwłocznie po odbiorze zamówienia i ustali najszybszy możliwy termin dostawy. Realizacja takiego zamówienia trwa zwykle nie dłużej niż 3 dni robocze.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami

Nasza obsługa klienta jest dostępna w godzinach: 10:00 – 21:00, 7 dni w tygodniu – tel.: 887 961 781; pijalnia@darynatury.pl.

    Darmowa dostawa

    Dla zamówień powyżej 300 zł

    14 dni na zwrot

    bez podawania przyczyny

    Wygodne formy dostawy

    Dostawa lokalna / Paczkomaty

    100% Bezpieczne zakupy

    SSL / Przelewy24 / Mastercard / Visa