Informacje wstępne:
Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo od niej odstąpić w terminie do 14 dni od daty jej zawarcia, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.
Poniżej znajdziesz zasady dotyczące zwrotów, które obowiązują w naszym sklepie, oraz procedurę zwrotu zakupionych produktów. Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią tej strony i postępowanie zgodnie ze wskazówkami, aby uniknąć ewentualnych rozczarowań.

Jakich produktów nie można zwrócić?
Od momentu przekazania zamówienia w ręce Kupującego, zwrotowi nie podlegają:
- produkty spożywcze nieposiadające hermetycznego zamknięcia, tj. folii, banderoli lub innego rodzaju trwałego zabezpieczenia
- produkty uszkodzone, noszące ślady użytkowania,
- produkty z terminem przydatności do spożycia krótszym niż 7 dni
- pojedyncze produkty będące częścią większej całości, np. zestawu produktów.
Odpowiedzialność kupującego
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów Sprzedającemu
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Procedura zwrotu
- Aby odstąpić od umowy, Kupujący musi w terminie 14 dni od otrzymania towaru, poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego:
- pisemnie na adres Pijalni Ziół Dary Natury: ul. Marszałkowska 19, 00-560 Warszawa .
Pobierz formularz odstąpienia od umowy tutaj - mailowo na adres e-mail: sklep@pijalniadarynatury.pl
- za pośrednictwem formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://pijalniadarynatury.pl/procedura-zwrotu
- pisemnie na adres Pijalni Ziół Dary Natury: ul. Marszałkowska 19, 00-560 Warszawa .
- Kupujący ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze zwracany towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed upływem powyższego terminu.
- Kupujący odeśle towar bezpośrednio na adres wskazany przez Sprzedawcę. Przesyłki nadane do Sprzedawcy na punkty odbioru tj.: Paczkomaty, Paczka w Ruchu, Żabka, Orlen, Biedronka, parcelshop itp nie będą odbierane.
- Zwrot płatności za zakupione towary zostanie dokonany niezwłocznie po otrzymaniu towaru, nie później jednak niż w ciągu 7 dni kalendarzowych
- Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.